Predstavitev podjetja    |    Osebna izkaznica    |    Kontaktni podatki    |    Kako do nas
Vse za pakiranje

Splošni pogoji poslovanja

ARHIV BOX - napolni oznaci in shrani...
EURO-PALET FRIENDLY

1. SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje 2P TRGOVINA d.o.o., Podskrajnik 33, 1380 Cerknica, (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.pickpack-shop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.pickpack-shop.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje 2P TRGOVINA d.o.o.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.pickpack-shop.si. Vsak kupec si pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno. Kupec je dolžan poskrbeti, da bo z njegovim uporabniškim imenom nastopal le on ali pa oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

 

Spletna trgovina www.pickpack-shop.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.pickpack-shop.si brez predhodnega obvestila.

 

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV),

  • kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe, v kolikor kupec želi opraviti nakup na osnovi brezgotovinskega plačila (bančno nakazilo), in sicer na osnovi zahtevanega predračuna,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.

 

3. PONUDBA ARTIKLOV

Cene so predstavljene kot prodajne cene, oziroma cene, ki jih nastavi prodajalec in velja tako za nakup direktno prek spleta, kakor tudi za nakup prek predračuna (bančno nakazilo) ali pa neposredni nakup v prodajalni na sedežu ponudnika.

 

4. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so v evrih, vključujejo DDV in veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca.

 

Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini www.pickpack-shop.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogocil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

 

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno šele, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je kupcu dostopen v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

 

PLAČILNI POGOJI

V spletni prodajalni www.pickpack-shop.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov:

  • S plačilno kartico (Activa, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa)
    prek direktnega nakupa na www.pickpack-shop.si.

  • Z bančnim nakazilom na račun podjetja 2P TRGOVINA d.o.o.,
    ki je upravitelj spletne trgovine (po ponudbi / predračunu).

 

5. POSTOPEK NAKUPA

REGISTRACIJA UPORABNIKA

V primeru, da se kupec prvič prijavlja v spletno trgovino Fizične osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, ime in priimek, naslov, telefon. Pravne osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, naziv, naslov za pošiljanje računov, DDV ID, ime in priimek kontaktne osebe, telefon, naslov za dostavo. Po vnosu podatkov se uporabniku pošlje e-pošto za namen potrditve uporabniškega računa.

 

PRIJAVA UPORABNIKA

V primeru, da je uporabnik pozabil geslo, le-tega lahko dobi s preprostim »klikom« na »pozabljeno geslo«. V nekaj trenutkih bo uporabnik prejel novo geslo na svoj elektronski naslov.

 

NAROČILO

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na redno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. V primeru plačila po predračunu se sporočilu priloži še predračun. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.

 

6. DOSTAVA

Blago naročeno preko spletne trgovine www.pickpack-shop.si dostavlja pogodbeni partner DPD ali le-tega organizira 2P TRGOVINA d.o.o.. Kupec ima možnost izbire dostave/prevzema:

  • Dostava blaga organizirana s strani ponudnika:

    vrednost naročila

    strošek dostave

    0,50 – 10,00 €

    3,90 €

    10,01 – 20,00 €

    5,90 €

    20,01 – 30,00 €

    6,90 €

    30,01 – 60,00 €

    9,60 €

    60,01 – 100,00 €

    13,50 €

    100,01 – 150,00 €

    15,10 €

    150,01 – 250,00 €

    19,90 €

    nad 250,00 €

    brezplačna dostava


    (dostava je predvidena naslednji delovni dan od dneva odpreme blaga)


  • Osebni prevzem (na sedežu podjetja).

Kupec lahko naročeno pošiljko pričakuje že naslednji dan, če je bilo naročilo oddano do 11. ure, predračun bil plačan in če je blago na zalogi, oz. najkasneje v 2 delovnih dneh. V kolikor blago ni na zalogi, po ponudnik sporočil pričakovani rok dostave. Kupec v takem primeru lahko odstopi od nakupa ter zahteva povračilo plačila, v kolikor je le-to že bilo izvedeno.

 

Če kupca ob dostavi ne bo na naslovu, bo prejel ustrezno obvestilo z navodili o prevzemu pošiljke. V primeru, da pošiljko dostavi služba Pošte Slovenije in vas ob dostavi ni na naslovu, vam bo dostavljalec pustil obvestilo za prevzem na lokalni pošti. Če pa pošiljko dostavi služba DPD in vas ob prevzemu ni na naslovu, vam bo dostavljalec prav tako pustil sporočilo, na katerem bo številka paketa in telefonska številka, kamor lahko pokličete in se dogovorite za ponovno dostavo.

 

Nudimo tudi brezplačno dostavo za vse artikle, v kolikor naročilo presega vrednost 250,00 €.

 

7. DOSTAVA V TUJINO (EU)

Blago lahko dostavimo tudi v države članice EU. V tem primeru ne velja cenik dostave v EU, kot to določa šesti člen splošnih pogojev. Pač pa bomo stranki iz tujine (EU) izstavili ustrezen predračun, s točnimi stroški dostave.
V kolikor bi stranka iz tujine (EU) opravila avtomatski nakup prek spletne prodaje (www.pickpack-shop.si) bo – le ta nakup veljaven šele potem, ko bo stranka plačala razliko vrednosti realnega stroška dostave, ter stroška dostave navedenega v šestem členu. Za to razliko, bomo stranki izstavili ustrezen predračun.

 

V izogib “dvojnemu“ plačevanju prosimo stranko iz tujine (EU), da namesto avtomatskega nakupa s kreditno kartico zahtevajo celoten predračun.

 

8. DOBAVNI ROK

Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo artikle, ki so na zalogi poslali takoj, ostale pa ko bodo na zalogi. V takem primeru bomo strošek dostave zaračunali le ob prvi dostavi, strošek kasnejše dostave pa krijemo mi. V primeru, da je artikel nedobavljiv, ga bomo čimprej poskušali dobiti in kupca sproti obveščali o dobavljivosti ali pa se po dogovoru s kupcem naročilo stornira. Ko kupec odda naročilo prejme njegovo potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena telefonska številka in naslov elektronske pošte, kamor se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj in pripomb v zvezi z vašim naročilom. V primeru, da ste se odločili za naročilo s takojšnjim on-line plačilom, bo ponudnik takoj po prejemu naročila pripravil blago za odpremo.

 

Če pa se je kupec odločil za plačilo z bančnim nakazilom, bo poleg potrditve naročila prejel tudi predračun. Naročilo bo pripravljeno za odpremo takoj, ko bo kupec plačal predračun in bodo sredstva na TRR ponudnika.

 

Običajen dobavni rok za izdelke na zalogi je 1-2 delovnih dni od prejema naročila/plačila.

 

9. PRAVICE DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA V 45 DNEH

Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Zadošča tudi, da nas v 15-ih dneh obvestite na elektronski naslov info@pickpack-shop.si, da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnih 30-ih dneh. Kupec mora ob vrnitvi priložiti kopijo računa. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

 

Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nespremenjeni obliki in originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za potrošni material, v primeru da je bil odstranjen varnostni pečat oziroma originalna embalaža. Prodajalec pa je dolžan vrniti celotno kupnino v roku 15-ih dni od prejema blaga.

 

10. SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB

Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med kupcem in ponudnikom se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja 2P TRGOVINA d.o.o., Podskrajnik 33, 1380 Cerknica. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@pickpack-shop.si.

 

11. ZAUPNOST PODATKOV

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03).

 

12. VARNOST

Za varnost pri plačevanju s plačilnimi karticami skrbita podjetje 2P TRGOVINA d.o.o. in podjetje Banka Koper d.d.. Pri avtorizaciji kartic se podatki ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

 

13. VARSTVO OTROK

Ponudnik se zavezuje, da v skladu z dobro vero in poštenjem, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok in pomanjkanja izkušenj. Prav tako upravljalec nepooblaščeni tretji osebi ne sme izdajati podatkov, razen staršem oziroma skrbnikom mladoletnih oseb in po njihovem pozivu takšne osebne podatke tudi izbriše. Upravljalec brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

 

14. KOMUNIKACIJA

Podjetje 2P TRGOVINA d.o.o., katero upravlja spletno mesto www.pickpack-shop.si posluje tako z fizičnimi (B2C) kot pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik ne bo nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo oglasna elektronska sporočila jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

 

15. MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI

Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja 2P TRGOVINA d.o.o., Podskrajnik 33, 1380 Cerknica ali na elektronski naslov info@pickpack-shop.si. Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitni nastali spor uporabnik in ponudnikom ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Ljubljani.

 

16. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik kljub prizadevanju za sprotno ažuriranost spletnega mesta www.pickpack-shop.si, lahko prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, podatke o lastnostih artiklov in njihovi ceni. V takem primeru ponudnik kupca obvesti o spremembah in mu ponudi možnost odstopa od naročila ali mu ponudi zamenjavo naročenega artikla. Pri ponudbi nekaterih artiklov na spletnem mestu www.pickpack-shop.si so slike lahko simbolične in ne predstavljajo dejanske embalaže izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na info@pickpack-shop.si.

17. GARANCIJE IN REKLAMACIJE

Za varnost pri plačevanju s plačilnimi karticami skrbita podjetje 2P TRGOVINA d.o.o. in podjetje Banka Koper d.d.. Pri avtorizaciji kartic se podatki ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

 

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Prav tako pa so garancijski roki navedeni na garancijskih listih ali na računu. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri ponudniku.

 

V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Proizvajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa in obrazec za vracanje blaga. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Vsako pošiljko z odkupnino zavrnemo.

 

Garancija ne velja za potrošni material, vrečke, lepilne trakove, robnike, folije, polnila, škatle in podobne izdelke.

 

Garancija ne velja pri:

  • nastalih spremembah na aparatu,

  • okvarah nastalih zaradi nepravilnega in malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....),

  • uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,

  • pri priklopu na napačno napetost.

 

REKLAMACIJE

Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.

 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,

  • če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list, oz. račun.

V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegov račun. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga pa pišite na elektronski naslov reklamacije@pickpack-shop.si.